21 maj Feministbrev 239 – Är du feminist?
Är du feminist? Det var den första fråga som vi, dvs jag, Birgitta Ohlsson och Ebba Busch, fick i tv-programmet Politikbyrån den 6 maj. Alla tryckte på den gröna knappen. Jag blev faktiskt förvånad. Jag har aldrig hört att Ebba Busch varit feminist eller att KD...