15 jun Feministbrev – 240 – Efterlysning
Jag har lyssnat på riksdagens sista partiledardebatt (10 juni). Hela. Den sista för riksdagsåret året och den sista innan valet. Vad hade jag väntat mig? Alla partiledare är retoriskt skolade men hade de något att säga? Om t.ex. läget i världen. Om den accelererande klimatkrisen, om...